I am Norhawati, your Shaklee Independent Distributor at Puchong, Selangor. COD Putrajaya and Puchong area. Delivery throughout Malaysia.

Shaklee ID : 884160|wati.hawa@gmail.com|012.6371558 |FB : Norhawati Page : Vitalicious2u


"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia"

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi, maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya, juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang ku jangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Thursday 13 November 2014

Antibiotik Semulajadi~~~

Jika anak-anak kena sakit tiga serangkai, demam, batuk dan selsema biasanya doktor akan mengesyorkan antibiotik jika demam lebih dari tiga hari.
Biasanya juga, doktor akan tanya sebarang alahan berkait dengan antibiotik.
Sesetengah kanak-kanak akan mengalami sipmtom muntah @ bloating akibat penggunaan antibiotik.
Alhamdulillah, saya telah gantikan antibiotik semulajadi untuk anak-anak saya ( yang dah boleh telan tablet).
Mengaplikasikan dari pengetahuan berkaitan batuk, minyak bawang putih, saya mengambil pendekatan menggunakan pil bawang putih @ Garlic Complex untuk anak-anak yang batuk di samping Omega Guard. Alhamdulillah berkesan mengurangkan dan mengubati batuk dan selsema.
Salah satu manfaat Garlic Complex ialah sebagai Antibiotik yang selamat dan semulajadi. Ianya selamat untuk kegunaan jangka panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.
Sangat berbeza dengan antibiotik sintetik yang mana akan mengurangkan imun dan daya tahan badan.
Saya telah merasinya...anda bagaimana???




No comments:

Post a Comment