I am Norhawati, your Shaklee Independent Distributor at Puchong, Selangor. COD Putrajaya and Puchong area. Delivery throughout Malaysia.

Shaklee ID : 884160|wati.hawa@gmail.com|012.6371558 |FB : Norhawati Page : Vitalicious2u


"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia"

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi, maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya, juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang ku jangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Monday, 16 December 2013

Omega dan Batuk ~~~


Kali ni nak share testimoni sendiri pasal Omega Guard Shaklee.....

Alhamdulillah sejak mengamalkan Omega Guard kat si bam bam 

saya Muhammad Yusuf Zaqwan yang kini berumur  1 tahun 10 

bulan, dia jarang sangat batuk dan selsema.....





Saya mula mengamalkan sejak dia berumur 11 bulan..pada masa tu 

letak dalam bubur dan kadang-kadang picit dalam EBM yang saya

 bagi kat dia...

Memang nampak kelaianan sebab dia diletakkan di taska..maklum 

saja lah kalau taska..biasa orang cakap kalau anak diletakkan di 

taska, selsema, demam dan batuk sesuatu yang BIASA..tapi tidak 

bagi anak saya...Alhamdulillah syukur sangat....

Kalau saya nampak dia macam bersin-bersin, tanda nak kena 

selsema....mula letak 1 biji omega dalam susu...

Sekarang dia dah tak breastfeed lagi...selang 2 hari saya akan 

letakkan 1 kapsul dalam susu yang dia akan minum sebelum 


tidur..dan alhamdulillah..memang berkesan.











* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, 

merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Berminat @ sebarang pertanyaan :


[wati] Shaklee Independent Distributor (ID :884160] 


[ 012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com]



****COD sekitar Putrajaya, Puchong dan Bangi *****


Tuesday, 10 December 2013

Jom Kurus Dengan Omega Guard```





Omega-3 Fatty Acids mempengaruhi pelbagai jenis hormone yang 

dihasilkan oleh badan termasuk LEPTIN yang merupakan hormone 

yang penting dalam pengawalan selera makan dan metabolisme. 

Ianya dihasilkan daripada lemak di dalam badan. Leptin akan 

menghantar signal kepada otak untuk mengehadkan rasa 

lapar

** SEMAKIN RENDAH PARAS LEPTIN, SEMAKIN CEPAT ANDA AKAN BERASA LAPAR**



Menurut satu kajian di the University of Navarra of Pamplona, 

Spain, Omega-3 Fatty Acids secara langsung dapat mengurangkan

 selera makan hasil kesannya terhadap tahap kelaparan seorang 

manusia. Ianya berkaitrapat dengan PENINGKATAN PARAS 

LEPTIN di dalam badan.Subjek kajian bagi satu kes kajian yang 

diterbitkan dalam “Appetite” tahun 2008 telah mengambil diet

 tinggi dengan Omega-3 Fatty Acids menunjukkan yang mereka

 kurang berasa lapar semasa dalam proses diet. Mengawal rasa 

lapar adalah salah satu kunci untuk berjaya dalam diet. Sumber 


LEMAK JAHAT yang terkumpul dalam badan kita memerlukan 

LEMAK BAIK untuk menguraikannya  

dan membakarnya. Pengambilan LEMAK BAIK yang 

dimaksudkan bukanlah daripada sumber seperti mayonis, minyak 

masak atau lemak haiwan TETAPI daripada sumber pemakanan

 sihat seperti ikan salmon, sardine, walnut serta flaxseed. Salah satu 

LEMAK BAIK yang bermanfaat untuk tubuh badan kita

 adalah Omega-3 Fatty Acids.















* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

Berminat @ sebarang pertanyaan : 
 [wati] Shaklee Independent Distributor (ID :884160] 
[ 012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com]
Page : Sihat Cantik Gojes


Monday, 2 December 2013

Disember 2013 Promosi



Promosi untuk bulan Disember 2013 ialah Omega Guard...




Omega 3 adalah asid lemak penting yang 

mengandungi EPA dan DHA yang sangat penting 

untuk perkembangan memori dan menajamkan 

minda. Namun tubuh manusia tidak boleh 

menghasilkan EPA dan DHA ini dan kita perlu 

mendapatkan sumber EPA dan DHA dari sumber 

makanan dan juga supplement. 

Sumber EPA dan DHA yang terbaik adalah dari 

haiwan seperti ikan berbanding tumbuh-tumbuhan yang sukar ditukarkan oleh enzim 

tubuh.

Tahap enzim tubuh yang bagus dapat memproses 

kesemua EPA, DHA, ALA dan lain-lain yang lagi 

yang terkandung dalam Omega 3 dengan maksima. 

Tak guna juga kita ambil makanan yang tinggi 

kandunga DHA, EPA dan lain-lain kalau enzim 

tubuh tidak berfungsi dengan baik.

Jadi amat penting pastikan tubuh dalam 

keadaan sihat supaya kesemua zat dan nutrien 

dari makanan dapat diserap dengan baik.




Kelebihan Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee

1. Minyak Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee 

diesktrak dari ikan laut dalam dan 

berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan 

anchovies)

2. Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan 

yang mengandungi toksik. 

3. Omega 3  dalam Omega Guard Shaklee 

mengandungi 3 kali lebih tumpat dari   

ketumpatan minyak hati ikan.

4. Sangat berbeza daripada produk omega 3 di 

pasaran kerana Omega Guard Shaklee satu-

satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, 

lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega-

semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA.

5. 1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 

905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA.

6. Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada 

kaedah ultratulen bergred 

farmaseutikal berteknologi terkini

7. Kaedah utlratulen adalah proses 

penyulingan proprietari 3 molekul untuk 

mengektrask omega 3 yang tulen 

dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti 

plumbum,merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, 

dan PCB.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Berminat @ sebarang pertanyaan :

 [wati] Shaklee Independent Distributor (ID :884160] 

 012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com]


Friday, 29 November 2013

Sustained Release Vitamin C




Sustained Release Vitamin C 500mg Shaklee ni berbeza dengan vitamin C yang ade di pasaran yang lain.....

Badan anda mampu banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat vitamin C. Shaklee berterusan Release

Vita-C 500 mg dengan menggunakan sistem pelepasan yang berterusan ke dalam proprietari.

Vitamin C ini mampu bertindak sebagai Antioksidan Selular Dan Perlindungan Imun. Sekarang ini ramai

antara kita yang mengambil suntikan Vitamin C untuk kecantikan.......di sini menunjukkan betapa pentingnya

 Vitamin C terhadap badan kita...

Alhamdullilah...dengan adanya Vitamin C shaklee ini kita boleh mendapatkan manfaat kerana vitamin C

Shaklee dilepaskan secara berperingkat dan berterusan di dalam badan.

Antara manfaat utama Vitamin C :

★ Membentuk Kolagen 
- Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. 

 Memperbaiki Simptom Pendarahan
 - Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar. 

★ Peningkatan Sistem Imun
 - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema. 

★ Memerangi kanser
 - Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan. 

 Mencantikkan Kulit
 - Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. 

★ Memperbaiki Insomnia
 - Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan. 

★ Mengekalkan kolestrol sihat 
- ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi. 




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



 jika berminat @ sebarang pertanyaan :

 [wati] Shaklee Independent Distributor (ID :884160] 

[ 012 - 637 1558]         [wati.hawa@gmail.com]


Thursday, 10 October 2013

Badan Dan Vitamin



 Apakah itu vitamin?

Vitamin bermaksud ialah bahan organic yang sangat diperlukan oleh badan seseorang. Ia berperanan dalam 

pertumbuhan normal, pengawalan kesihatan, dan pencegahan terhadap penyakit. Selain itu ia membantu 

pertumbuhan dalam proses protein, karbohidrat, dan lemak dalam badan kita.


Kenapa badan kita memerlukan vitamin atau makanan tambahan?
 
  • Badan kita memerlukan dos vitamin yang lebih tinggi dari apa yang boleh diperolehi daripada makanan. Contohnya vitamin C dan E yang diperolehi daripada makanan sahaja tidak mencukupi untuk memberi kesan pencegahan dan anti penuaan;
  • Buah-buahan dan sayuran yang ditanam di atas tanah yang tidak subur mengandungi bahan dan galian yang kurang berbanding dengan buah dan sayuran dari tanah yang subur. Racun perosak, racun serangga dan bahan pencemar mempengaruhi kualiti buah dan sayuran tersebut;
  •  Zat makanan mudah hilang semasa proses pengangkutan, penyimpanan dan penyediaan. Vitamin C dan enzim mudah dimusnahkan oleh haba semasa dimasak. 
  • Pengambilan pil penahan sakit, laksatif, ubat-ubatan, alcohol, minuman keras dan antibiotic boleh mengganggu penyerapan zat makanan. Amalan diet yang tinggi kafein, lemak, kolesterol, gula dan garam dapat mengurangkan simpanan zat makanandi dalam tubuh;
  •  Pengambilan makanan seharian yang tidak seimbang serta tidak mengikut pyramid makanan yang dicadangkan
  •  Gaya hidup dan trend masakini dengan kehidupan yang sibuk, jarang memasak di rumah dan lebih gemar kepada makanan segera yang tinggi kandungan MSG;
  • Bagi yang bekerja, makanan tengahari selalunya di luar dan malam memasak seringkas mungkin, maka makanan seimbang tidak dititikberatkan.


 Saya sudah mengamalkan vitamin dan makanan 


tambahan bagi menampung keperluan badan

 saya.....





 kenapa???

Sebab saya tak mampu mengambil makanan yang 

berkhasiat dan mampu memenuhi keperluan badan 

saya setiap hari. 




Anda pula bagaimana...tepuk dada tanya diri

 masing-masing.....
 


 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah 

 sebarang penyakit. jika berminat @ sebarang pertanyaan :

  [wati] Shaklee Independent Distributor (ID :884160)

] 012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com]


Wednesday, 9 October 2013

Kolagen Lagi~~~~


 Apakah kolagen ?

Kolagen adalah protein utama bagi tisu 
 
sokongan dalam badan manusia. Kewujudannya
 
 merangkumi 30% daripada keseluruhan protin di
 
 dalam badan.. Ia  menyokong sebahagian besar 
 
sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan 
 
dan kekenyalan kulit dan tisu badan.. Kolagen 
 
disusun tiga rantai polipetida (monomer 
 
protein) yang terpilih membentuk rangkaian 
 
triple helix (pilihan ganda tiga). Segmen 
 
kecil dari tiap rantai mempunyai panjang asid 
 
amino sebanyak 1.000-an dan ini merupakan 
 
penemuan terpenting abad ini. 
 
Kolagen terdapat pada,kornea, kanta mata. 
 
kulit, salurdarah, keratin (rambut, kuku), 
 
 tulang, tendon ,rawan sendi,  dan 
 
gigi,hati,tulang sum-sum dan tisu dan organ 
 
seperti  buah pinggang,jantung serta sistem 
 
limfatik.
 
Terdapat  29 jenis kolagen namun 90% adalah dari jenis kolagen I, II, III dan 1V.

  • Kolagen I terdapat pada kulit, tendon, pembuluh darah, ligatur, organ, tulang (komponen utama tulang) dan gigi

  • Kolagen II: tulang rawan (komponen utama tulang rawan) ,mata

  • Kolagen III: reticulate (komponen utama retikuler serat). Rangkaian ini bertindak sebagai penyokong dalam tissue lembut seperti hati,jantung, tulang sumsum,arteri,kulit,usus,rahim

  • Kolagen IV: membentuk asas kepada sel membran dasar(serat yang melapisi permukaan rongga dan organ seperti buah pinggang ) kanta mata, atau endothelium yang melapisi permukaan interior pembuluh darah.
  • Kolagen V: permukaan sel, rambut dan uri.

 
 FUNGSI KOLAGEN :
  •  menghasilkan asid amino  penting seperti :
  • lysin,prolin dan glysin yang secara khusus diperlukan oleh tubuh untuk membina struktur tisu penyokong, dan untuk mengawal fungsi sel.  
  • hydroxyprolin-memberi kekuatan dan keanjalan pada tisu penyokong dan     tulang glisin -melembapan kulit.
  • alanin, prolin  dan asparagin -menstabilkan struktur,melembap, menegang dan menganjalkan  kulit   lantas mengekalkan kulit cantik serta menghalang penuaan.
  • arginin -memudahkan  tidur nyenyak, menghasilkan pola tidur.
  • mengawal metabolisme tubuh dengan mencerna secara enzimatik.
  • melindungi tulang rawan pada sendi daripada enzim dan kerosakan oksidatif .
  • menegang,menganjal dan melembapkan kulit.
  • menampung air dalam tubuh.
  • meningkatkan penyerapan kalsium.
  • menguatkan salurdah dan melancarkan pengaliran darah di bawah lapisan kulit
  • meningkatkan isyarat induksi
  • menghasilkan kualiti rambut dan kuku yang baik

 FUNGSI KOLAGEN KE ATAS TUBUH BADAN :

  • memelihara ketegangan dan keanjalan kulit
  • memelihara kelembapan kulit
  • menyokong baikpulih tisu dari kecederaan otot dan tulang
  • menguatkan otot dan tulang
  • membantu hati dalam proses detoksifikasi(buang toksin)
  • memelihara  kelenturan sendi
  • mengurangkan keradangan(inflammation)
  • memberi tenaga
  • membantu pola tidur
  • memulihkan penyakit saraf dengan membina semula lapisan protin pada saraf

KESAN KEKURANGAN KOLAGEN :

  • kulit kusam
  • tak bermaya
  • tiada seri
  • kulit kedut dan mula kendur
  • pigmentasi kulit 
  • cepat letih dan lesu
  • sakit badan dan sendi
  • mudah lupa
  • kurang penglihatan

credit to : klinik keluarga Rohani



CARA MUDAH MENAMBAH KOLAGEN DALAM BADAN :

Pengambilan Collagen Powder Shaklee dalam 

diet seharian anda dapat membantu mengurangkan

kesan kekurangan kolagen dalam badan.



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Berminat @ sebarang pertanyaan :

 [wati] Shaklee Independent Distributor (ID :884160] 

012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com]


Tuesday, 8 October 2013

Rahsia Awet Muda~~~






 Dengan Collagen Powder Shaklee...Untuk lebih tampak Muda.................

  • Kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula
  •  Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat
  • Kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik. kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut. 

  • Membantu menghilangkan tanda penuaan.








* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 


 jika berminat @ sebarang pertanyaan : 

[wati] Shaklee Independent Distributor (ID :884160] 012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com]


Monday, 7 October 2013

Collagen Powder Shaklee~~~






Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS

(Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan

merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah

oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak

kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan

keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan

dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa

dan di mana saja.







* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 


 jika berminat @ sebarang pertanyaan : [wati]

Shaklee Independent Distributor (ID :884160] 012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com]


Wednesday, 2 October 2013

Promo Oktober 2013~~~~












Promosi Oktober jatuh kepada Collagen Powder....

Seperti biasa..beli 6 percuma 1..6 kotak yer...bukan 6 sachet.....

Antara manfaat Shaklee Collagen Powder :


  • Tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, di samping kulit yang semakin kendur.
  • Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen di dalam tubuh kita. kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain.
  • Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadian kedut-kedut.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 jika berminat @ sebarang pertanyaan : [wati] 

Shaklee Independent Distributor (ID :884160]

 012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com]


Friday, 20 September 2013

September Promo......











APA ITU COENZYME Q10?

Coenxyme Q10 atau secara ringkasnya, CoQ10 adalah sejenih vitamin antioksida larut lemak yang terbentuk secara semulajadi di dalam setiap sel di dalam tubuh kita.

CoQ10 ini sangat sangat diperlukan untuk membolehkan sel-sel tubuh kita menghasilkan tenaga sendiri, agar sel-sel tubuh kita kekal berfungsi (kalau tak berfungsi, matilah kita) Oleh itu ia memainkan peranan yang sangat penting dalam proses penghasilan tenaga, di mana CoQ10 berperanan sebagai pencetus tenaga.

Proses penghasilan tenaga ini berlaku beribu-ribu kali setiap saat. Cuba bayangkan kalau CoQ10 tidak mencukupi dalam tubuh kita?Mampukah sel-sel tubuh kita berkerja dengan efisyen? Sudah tentu tidak!

CoQ10 ini ditemui kebih banyak di dalam organ-organ yang kuat berkerja, seperti jantung, hati, buag pinggang dan pankreas.
Paras CoQ10 di dalam tubuh kita akan berkurang dengan usia dan aktiviti senaman yang kita lakukan. Semakin kita berusia, dan semakin kita aktif, semakin kurang paras CoQ10 dalam badan kita.

KELEBIHAN COENZYME Q10

  •  mengukuhkan otot-otot jantung.
  • menyokong keupayaan mengepam darah.
  • melancarkan peredaran darah ke seluruh badan.
  • menyumbang dalam pengekalan paras tekanan darah yang sihat atau normal.
  • satu antioksidan yang kuat, maka ia memainkan peranan dalam mengekalkan awet muda
  • membantu mengurangkan risiko penyakit jantung


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, 

merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 jika berminat @ sebarang pertanyaan :

 [wati] Shaklee Independent Distributor (ID :884160]

 012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com]


Wednesday, 18 September 2013

Sembelit dan Kalsium


 Entry kali ni berkenaan macam mane Ostemetrix a.k.a pil kalsium dapat membantu dalam 

mengurangkan dan mengelakkan sembelit....

Sembelit biasanya kerap terjadi di kalangan ibu mengandung......

  • Magnesium meningkatkan air di dalam usus anda yang membantu memulakan 
peristalsis (pergerakan umpama gelombang yang bergerak bahan buangan  melalui usus  

anda). Peristalsis juga menolak makanan ke dalam perut anda. kesan julap yang magnesium  

datang melalui dua mekanisme yang berbeza:
    • Magnesium melegakan otot-otot di dalam usus, ini membantu untuk 
                   mewujudkan irama licin yang membantu menghapuskan sembelit.  
    • magnesium juga menarik air, jumlah ini meningkat air di dalam usus berfungsi 
                 untuk melembutkan najis, membantu untuk membuat najis mudah untuk 

                 melepasi  dan dengan itu menghapuskan sembelit. kerana usus akan menyerap air
         
                yang berlebihan dari badan anda   

 
* Adalah amat penting untuk minum banyak air selepas mengambil Magnesium. ini akan membuat anda daripada menjadi kering.


 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


 jika berminat @ sebarang pertanyaan : [wati] Shaklee Independent Distributor 

(ID :884160] 012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com]