I am Norhawati, your Shaklee Independent Distributor at Puchong, Selangor. COD Putrajaya and Puchong area. Delivery throughout Malaysia.

Shaklee ID : 884160|wati.hawa@gmail.com|012.6371558 |FB : Norhawati Page : Vitalicious2u


"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia"

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi, maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya, juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang ku jangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Monday 20 October 2014

Set Combo ESP Part II~~~





5) SET BERPANTANG



ESP + ZINC COMPLEX

Gabungan yang sangat sesuai untuk ibu-ibu yang lepas bersalin.Zink bagus untuk menghilangkan kesan stretchmarks dan mempercepatkan pembaikan luka bersalin/pembedahan. Gabungan ini dapat menganjalkan perut dan tubuh mengeleber selepas kehamilan Ia juga sesuai untuk ibu yang keguguran rambut selepas bersalin. Protein yang terdapat di dalam ESP membantu menguatkan folikel-folikel rambut yang menghalang daripada putus atau gugur. Dan kekurangan zinc sememangnya antara punca rambut bermasalah


6) SET IBU HAMIL & ANAK BIJAK


ESP + OMEGA GUARD 

Gabungan ini bukan sahaja mampu mengurangkan keguguran,malah mengurangkan risiko bayi pra matang,di samping membekalkan kandungan omega, DHA & EPA kepada bayi dalam kandungan. Pengambilan fish oil sememangnya digalakkan dan telah sekian lama diamalkan oleh kaum paling bijak di dunia. Minyak ikan untuk menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata melalui pemakanan.


7) SET KURUS


ESP + LECITHIN
Kebaikan Lecithin Shaklee adalah sebagai pemecah lemak dan ianya sesuai untuk ibu menyusu.Amaran kepada ibu menyusu jangan sembarangan makan produk kuruskan badan,nanti ibu tidak kurus, anak yang kurus dan kadang-kadang kita tidak tahu pun kesan sampingan produk pelangsingan di pasaran untuk jangka masa panjang.Namun, lecithin Shaklee semulajadi,selamat,berkesan dan dipercayai beberapa dekad yang lalu dan bagus untuk ibu menyusu yang mahu kurus.slim,ramping dan langsing. Lecithin juga mampu menyelesaikan masalah bengkak susu di kalangan ibu menyusu, bonus pula mendapat membantu masalah kurang tidur dan kolesrtrol.


8) SET TAMBAH BERAT BADAN






ESP + MEALSHAKES
Malu kerana kurus kering dan kerap berasakan orang memerhati anda setiap kali iklan orang kurus disiarkan di media elektronik.Pelbagai usaha di lakukan termasuk makan dengan banyak namun hasilnya mengecewakan.Jangan bersedih kerana,anda boleh mengambil set berat badan yang terdiri dari ESP dan juga Meal Shakes.Selain berasa kenyang,protein dan sumber vitamin yang lengkap dapat membina otot supaya berisi dan bukannya gemuk di sebabkan lemak terkumpul dalam badan. Jika sebelum ini anda masih tercari cari produk yang selamat untuk meambah berat badan, ini lah jawapannya.



9) SET TENAGA

ESP + PERFORMANCE DRINK
Cuba shake kedua minuman ini bersama. Tambah ais maka memang menyegarkan. Bagi anda yang kerap bertugas sehingga lewat malam, pemandu teksi atau pekerja shift, anda wajib ambil kedua minuman ini. Selain menyegarkan, ia juga memberi tenaga segera dan berpanjangan. Snagat sesuai untuk anda yang suka bersukan juga, lebih elok daripada pengambilan minuman isotonik yang terkenal kerana minuman ini kurang kandungan gula.


10) SET KULIT



ESP + VITAMIN E
Membantu masalah kulit yang kusam, 1 kapsul Vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedutan, garis halus, parut, jerawat dan bintik penuaan. Memulihkan tekstur dan tona kulit, bonus akan anda dapat jika bermasalah rekahan tumit kaki, kulit tumit kaki yang kasar berduri pun boleh licin semula tau.


11) SET IBU HAMIL


ESP + VITALEA
Terhasillah supplement superb yang memberi tenaga berpanjangan kepada ibu hamil. Highly recommended kepada ibu hamil yang mempunyai DIABETIS kerana set ini mampu mengawal paras gula, ibu hamil yang ada bacaan HB yang rendah dan ibu hamil yang banyak sangat tanggungjawab sehingga badan merasa letih tak bermaya. Vita-Lea sangat membantu bagi anda yang mempunyai masalah Hb rendah.


12) SET KEMPISKAN PERUT



ESP + HERBLAX

Herblax terbukti dapat mengempiskan perut dan memberikan kepejalan pada perut.Ia bukan sahaja membantu membersihkan usus malah membantu masalah sembelit.Herbalex menggalakkan pembersihan yang lembut bagi membantu proses semulajadi tubuh badan. Ia juga bagus untuk menyingkirkan toksin dalam usus.





* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.




 Berminat @ sebarang pertanyaan : [wati] Shaklee Independent Distributor (ID :884160]

|| 012 - 637 1558||
[wati.hawa@gmail.com]
 fb : Norhawati Hawa
 page : Vitaliciuos2u


No comments:

Post a Comment