I am Norhawati, your Shaklee Independent Distributor at Puchong, Selangor. COD Putrajaya and Puchong area. Delivery throughout Malaysia.

Shaklee ID : 884160|wati.hawa@gmail.com|012.6371558 |FB : Norhawati Page : Vitalicious2u


"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia"

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi, maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya, juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang ku jangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Thursday 16 October 2014

AWAS!!!! Kesan ESP~~~



AWAS KE ATAS KESAN-KESAN BERIKUT JIKA ANDA PEENGAMAL ESP!!!



Jom kita tengok apa yang ESP boleh tawarkan kepada anda yang meminati ESP :

* Baiki Pigmentasi
- ESP mampu membantu membaiki pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

*Baiki Hormon
- Kacang Soya yang kaya dengan isoflavin yang fungsinya sama dengan hormon wanita, juga merendahkan kolestrol, dan membantu mencegah osteoporosis.

* Semasa Hamil
- Penuhi keperluan protein semasa hamil bagi membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan membatu aliran darah ibu yang bertambah.

* Bekal Tenaga
- Membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, membantu mengekalkan tenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.

* Awet Muda
- Asid Amino penting untuk pembinaan oto, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

* Menegangkan Kulit.
- Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan kecerahan kulit dan kepejalan otot. Membantu mempercepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 Berminat @ sebarang pertanyaan : [wati]
Shaklee Independent Distributor (ID :884160]
| 012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com]
 fb : Norhawati Hawa
 page : Vitaliciuos2u


No comments:

Post a Comment