I am Norhawati, your Shaklee Independent Distributor at Puchong, Selangor. COD Putrajaya and Puchong area. Delivery throughout Malaysia.

Shaklee ID : 884160|wati.hawa@gmail.com|012.6371558 |FB : Norhawati Page : Vitalicious2u


"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia"

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi, maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya, juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang ku jangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Tuesday 24 May 2016

Nak Makan Alfafa?


Sempena promosi Alfafa Complex bulan ni, saya nak kongsikan cara makan Alfafa Complex.

Alfafa Complex Formula Signature Shaklee yang asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada awal tahun 1950an. Ekstrak dari tanaman Alfafa (Medicato Sativa)

Cara Makan Alfafa Complex Shaklee yang disyorkan ini boleh berubah-ubah mengikut keperluan badan dan masalah kesihatan atau pun konsultasi dari pengedar Shaklee anda. Ini hanya lah 'guideline' sahaja. Sekiranya bersesuaian dengan badan anda boleh diteruskan.

1. Untuk Kesihatan berpanjangan:

  •    2 kali sehari, 5 biji setiap kali
2. Untuk pencucian usus dan detoksifikasi
  • 4 kali sehari, 3 biji setiap kali
3.  Bagi pengamal yang baru memulakan makan Alfafa Complex Shaklee
  • 1-2 biji sehari dan pantau perubahan jika ada. Jika tiada perubahan boleh ditambah 4-6 biji sehari untuk penyerapan maksimum.
4. Untuk mengatasi masalah keputihan
  • 2-4 biji sehari sudah memadai. Jika individu itu sesuai, boleh juga ditambah 6-8 biji sehari. Bergantung kepada badan individu tersebut.
5. Untuk ibu menyusu
  • 1-2 biji selepas mengepam bersama ESP

AMARAN !!!!

JANGAN MAKAN ALFAFA COMPLEX SHAKLEE BERSAMA VITAMIN E  (kerana mengganggu penyerapan Alfafa)

JANGAN MAKAN ALFAFA COMPLEX BERSAMA GLA COMPLEX  (kerana GLA Complex mempunyai vitamin E)

JANGAN MENGAMBIL SEBARANG SUPPLEMENT BERSAMA MINUMAN BERKAFEIN. (kerana kafein mengurangkan penyerapan nutrien secara berkesan)











* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


 Berminat @ sebarang pertanyaan : [wati] Shaklee Independent Distributor

(ID :884160] 012 - 637 1558 [wati.hawa@gmail.com]


No comments:

Post a Comment